Lieke is vrij van gluten en vrij van zorgen. En volledig biologisch zonder toegevoegde geur-, kleur- en smaakstoffen. Dat is dubbel onbezorgd genieten. Deel je vrijheid op www.liekeisvrij.nl
Meld je aan voor de nieuwsbrief

Glutenvrij, ik hoor daar vaker over..

Lees meer...

Deel je recept

2014 is alweer een tijdje onderweg en wordt een jaar waarin ik jullie met nieuwe muziek en ook met een hoop nieuwe glutenvrije recepten ga verblijden. Volgens mij is het voor iedereen die glutenvrij wil / moet zijn een uitdaging om zoveel mogelijk variatie in hun voeding te vinden.
Lees meer...

Herfstmaal

Ik kijk er altijd een beetje tegenop maar als het er dan eenmaal is vind ik de herfst en winter periode eigenlijk super leuk. Al die mooie kleuren aan de bomen die veranderen, het wordt eerder donker, dikke truien aan en warme thee.
Lees meer...

Minnesota

Afgelopen maand ben ik voor wat optredens naar Minnesota geweest. Een staat in Amerika die mij heel erg doet denken aan Nederland qua klimaat en hoe groen het er is. Vooral na een aantal maanden in LA te hebben gezeten waar het mega warm was, voelde het een beetje als thuiskomen. De mensen zijn er ook ontzettend aardig, in het huis waar ik bleef slapen stonden allemaal glutenvrije snacks op mij te wachten en zelfgemaakte chili con carne. Hoe lief!
Lees meer...